discover WEM & mijn eerste echte hockey game

19 december 2015 - Sherwood Park, Canada

Zo ik ben ook weer een paar indrukken rijker. West Edmonton Mall: het was tot 2004 het grootste winkelcentrum van de wereld.

In het winkelcentrum zitten onder anderen:

• Een zwempark
  • Een bioscoop
  • Een midgetgolf baan
  • Een zeeleeuwen show
  • Een ijsbaan

En zo kan ik nog wel even doorgaan, naast de attracties zijn er natuurlijk ook super veel winkels.

de dag:

Vanmorgen zijn we (Nicky en ik) opgehaald om in de eerste instantie te gaan zwemmen in World waterpark in West Edmonton Mall. Maar voor dat we konden gaan zwemmen moest ik wel eerst shampoo en conditioner hebben, zodat ik niet na het zwemmen een bos klitten in mijn haar heb. Na wat gezocht te moeten hebben in dat te grootte winkelcentrum zijn we naar het zwembad gegaan. 100 dollar voor 2 personen vonden we toch wel erg duur, misschien dat als we een dag over hebben we de hele dag gaan zwemmen want nu zou het maar op 3,5 uur aan komen.

Uiteindelijk beland bij de Bosten pizza waar we heerlijk hebben gegeten. Daarna nog wat rond gelopen in het winkel centrum en toen werden we weer opgehaald om naar huis gegaan.

Om half 6 zijn Gavin Nicky en ik vertrokken om naar een ijshockey wedstrijd te gaan. Voor dat de wedstrijd begon zijn we naar een bar gegaan waar nog 3 andere zaten waarmee we naar de game zijn gegaan. Nicky en ik hebben een shirt van de oil-kings en een muts gekregen. Het was een mooie wedstrijd maar helaas hebben de oil-kings verloren met 1-3.

We zijn er nog niet helemaal uit wat we morgen precies gaan doen maar het besluit krijgen jullie morgen te zien. Fijne dag allemaal ik ga nu slapen.