Nieuw jaars dag

2 januari 2016 - Sherwood Park, Canada

HAPPY NEW YEAR!

Aangezien vandaag bijna alle winkels dicht waren hebben we vandaag niet zo veel gedaan. Lekker uitgeslapen, een douche genomen, ontbeten en tegen die tijd was het al 12:00 uur.

Ze zijn hier gek op oliebollen dus hadden we een aantal pakken oliebollen mix mee genomen. Omdat er verder toch niks te doen was hebben Nicky en ik de oliebollen gebakken.

Als diner hadden we een fondue en een kaas fondue met de hele familie plus aanhang. Natuurlijk hadden we als toetje oliebollen. Na het eten hebben we alles opgeruimd en hebben we nog even "nagetafeld" ( oké ik wist niet dat het ook echt een woord was, nagetafeld)

Toen Sarah en Boris weer naar huis waren en Lauren met haar vriend weg was zijn we in de kelder TV gaan kijken.

Ja ik weet welke serie ik ga kijken na de serie die ik nu kijk, Sherlock. Ik heb  pas twee afleveringen gezien maar je wordt gewoon mee gezogen in het verhaal.

En nu is het inmiddels weer 00:00 uur geweest hier en ga ik maar weer slapen. Morgen nog een paar leuke dingen voor de boeg.

Fijne dag allemaal!!