De laatste volle dag

3 januari 2016 - Sherwood Park, Canada

Ja ja het zit er bijna op.

Vanmorgen zijn Nick en ik even naar Sherwood park mall gegaan om nog voor wat souvenirtjes de kijken maar helaas was alles wat we wilde uitverkocht. Daarom gaan we morgen nog even naar een andere winkel, ik hoop dat ze daar hebben wat we zoeken.

Rond half 2 werden we opgehaald door Boris en Sarah en zijn we naar de schiet baan gegaan. Ik snapte de eerste ronde helemaal niet hoe het werkte, ik had maar 5 kogels in mijn doel geschoten. Zwaar teleurgesteld, denkend dat ik al door mijn kogels heen was( wat natuurlijk nooit zo kon zijn) waren er nog twee rondes.

Bij de tweede ronde snapte ik hoe het werkte en heb ik een alleen maar raak geschoten, Jeej. Een foto van mijn doel komt nog.

Tijdens de eerste ronde heb ik twee keer mis geschoten in het hoofd. Maar toen ik het doorhad, één keer op het hoofd mikte en schoot was hij in een keer raak. Het was echt vet om een keer te doen. Vooral omdat je in Nederland niet zo naar een schietbaan kan gaan.

Na het schieten heb ik Sarahs haar geverfd en zijn Boris en Nicky wat gaan drinken. Toen iedereen weer thuis was en alle aanhang er was zijn we naar het restaurant gereden waar we heerlijk hebben gegeten.

Toen we thuis waren hebben we nog een kaart spel gespeeld en daarna nog een aflevering van Sherlock gekeken.

Time to sleep now!

Maak er een leuke dag van en denk aan je voornemens!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade