Mijn laatste blog

6 januari 2016 - Edmonton, Canada

We zijn weer thuis,

Dit wordt mijn laatste reis blog :(. Mijn mooie reis zit er helaas weer op, al is het wel weer fijn om weer thuis te zijn.

De ochtend dat we vertrokken zijn we nog even naar de winkel gegaan voor een souvenir. Daarna zijn we nog even bij Joe langs gegaan om gedag te zeggen.

De koffers na veel puzzelen en uitpakken en weer inpakken dicht gedaan, nog even wat gegeten en toen zijn we richting het vliegveld vertrokken. We konden meteen de koffers afgeven en door naar de douane. Eenmaal achter de douane vonden we het wel een goed plan om nog even bij de boston pizza wat te gaan eten, helaas werden we niet snel genoeg geholpen om nog op tijd bij de gate te komen.

Helaas hebben we op de terug weg geen upgrade gehad, qua ruimte en zo viel het wel mee maar het eten! Er werd van tevoren al gezegd " excuses als we u keus niet meer hebben" wij waren de laatste voor de stewardess om te bedienen dus ja onze keus was er niet meer :\

Toen ik wilde gaan slapen voelde ik ineens niet meer het draaien van de motor en werd het opeens heel stil. Ik was zo bang want het vliegtuig zakte ook een stukje naar beneden oooh brrrr. Maar gelukkig daarna niks meer an de hand.

En toen waren we er. Eenmaal uit het vliegtuig en door de paspoort controle kwamen we bij de koffers. Voor dat we naar de kofferband liepen zagen we mijn ouders aan de andere kant staan. Even gepraat tot dat mijn broer zag dat de ski's al op de band lag. Wij renden naar de band en toen we dichter bij waren zagen we dat onze andere koffers ook al op de band lagen, die weer bijna naar buiten gingen! Snel rennen en nog net op tijd kwam ik bij de koffer.

Dus ja toen hadden we de koffers al. Door de deur en daar waren mijn ouders. En ja dan loop je naar de auto vertel je al je verhalen en ben je weer in het k*t weer.

Het normale leventje is weer begonnen, weer sparen geblazen voor een volgende reis.

Wat ik al vaker zij, de foto's volgen nog. Aangezien we foto's op verschillende apparaten hebben duurt het wat langer.

Iedereen bedankt voor het lezen van mijn blog.

Het bloggen is mij  erg goed bevallen. Je reisblog kan je ook als een boek af laten drukken. Door dat ik dagelijks heb geblogd ben ik niks vergeten over wat ik heb gedaan.

Ik wil graag nog iedereen bedanken die ons overal naartoe hebben gereden en ons Canada hebben laten zien.

Tot de volgende blog!