Boxing day!

27 december 2015 - Sherwood Park, Canada

Jaa vandaag was het zo ver. Het wel bekende boxing day.

Super sale almost every where.

Vanmorgen zijn Lauren en ik om 9 uur vertrokken om nog twee vriendinnen van Lauren op te halen. Na hun opgepikt te hebben zijn we naar West Edmonton Mall gereden. Het duurde even maar hebben uit eindelijk een parkeer plek gevonden. Aangezien het totaal niet handig is om met je jas door de drukte te struinen hebben we die allemaal in de auto late liggen.

Het was - 14 ofzo en wij renden over de parkeerplaats in onze t-shirts. Eenmaal binnen viel de drukte wel mee. Totdat, we in de rij moesten gaan staan om een winkel überhaupt in te kunnen.

Wij gaan dus met zijn vieren netjes in de rij staan (dachten we) komt er iemand naar ons toe"de rij begint daar".......

Twee keer zo lang! Om een winkel IN te gaan. Maar goed wij naar het einde van de rij gelopen en uiteindelijk ging de rij best wel snel.

Het was dan wel boxing day maar alsnog vond ik persoonlijk alles heel duur. Tenminste alles wat ik mooi vond was alsnog duur.

Na dat we bij alle winkels geweest waren,waar we ook werkelijk heen wilde,zijn we gaan lunchen. Na de lunch zijn we naar huis gegaan.

Voor het eten hebben we een aantal cadeautjes gekregen. Daarna zijn we gaan eten en na het eten hebben we nog meer cadeautjes gekregen.

De reden dat we de cadeautjes vandaag deden staat in mijn vorige blog :)

Ik heb onder andere gekregen:

• Een Oilers spelers shirt
  • Een ski pas
  • Snoepjes
  • Handcrème, body lotion en een geur kaars.

En nu lig ik weer in mijn bed.

Morgen middag vertrekken we naar Banff voor onze ski trip. Morgen ochtend nog de laatste dingen in pakken en dan zijn we klaar om te gaan.

Fijne dag!